Ana içeriğe atla

ORİFLAME LİP SENSATİON MATTE MOUSSE LİKİT MAT RUJLAR Toffie Cream / Satin Rose / Rouge Suede



Toffie Cream  / Rouge Suede / Satin Rose.


  Merhaba,

  Bugün sizlere Oriflame'ın  Likit Mat Rujlarından bahsetmek istiyorum. Benim elimde  üç rengi mevcut. Toffie Cream  / Rouge Suede / Satin Rose.

  Toffie Cream : Bej ağırlıkli bir kahve nude rengi. Bu rengi kendime malesef çok yakıştıramadım dudaklarima kapatıcı sürmüşüm gibi soluk gösterdi beni. Fakat ruju surmeden önce sıcak alt tonlu bir pembe  veya kızıl bakir tonlarda bir dudak kalemi ile kullanabileceğimi düşünüyorum .

  Satin Rose : Harika bir pembe  renge sahip. Rengini cok seviyorum  günlük kullanima uygun koyu göz makyajlarinizda da kullanabileceğinizi düşünüyorum.

  Rouge Suede : Tam bir kırmızı . İçinde turuncu ve mavi alt tonlar barındırmıyor yine bu rujunda rengini cok seviyorum. Bir gün kusursuz eyeliner sürmeyi başarabilirsem bu rujla harika bir makyaj yapabilirim :) 

Rujların swatchları bu şekilde Soldan sağa sırayla Satın Rose / Rouge Suede / Toffie Cream 


  Gelelim rujların yapılarına oriflame'in kataloğunda her ne kadar likit mat ruj denilse de oldukça kremsi yapıdalar. Görünüm açısından mat bitişli fakat dudaklarimda tamamen sabitlenip kurumuyor bu nedenle bana göre likit mat ruj kategorisinde vaatlerini yerine getirmiyor. Kullandığınız herhangi bir marka miseler su ile rahatlıkla çıkarabilirsiniz. Dudaklarımı kurutmuyor. Fırçası alışık olduğumuz açılı lip gloss firçalarindan degil yassı ve uzun bu sepepten alışana kadar sürmekte zorlanabilirsiniz. Fakat benim gibi dudaklari kurutmayan kremsi yapıda rujlar seviyorsaniz bu rujlara bakabilirsiniz.


Fırça yapıları da bu şekilde.




  Yine çok uzun bir yazı oldu umarım faydalı bir yazı olmuştur ve  okurken keyif almışsınızdır. Bloğumu takip edip yorum bırakırsanız sevinirim. beni instgramdan da rujum maskaram adıyla takip edebilirsiniz. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere sevgiyle kalın..

Yorumlar

  1. Kırmızı olanı merak ediyordum, sağol canım. Sanırım bir üst tonlu kırmızı daha hoşuma gidecek. Bir de Mulberry olanı beğeneceğimi düşünüyorum. Belki bir ara onları da alırım. Şimdilik sadece Toffie Cream var bende. Aydınlatıcısı bol, beyaz ten makyajıyla güzel oluyor ama iddialı bir renk. Öyle sür çık değil kesinlikle, baya ön çalışma istiyor :)
    Harika bir yayın ve ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve YAni evet canim malesef toffie cream icin soylediklerine katiliyorum . Tesekkur ederim

      Sil
  2. Kirmiziyi bende begendim ama tenime gidermi bilmiyorum ama iyi gorunuyo bence de yayin muazzam olmus 😍😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanada cok yakişir dilara bence denemelisin tesekkur ederim begenmene sevindim canim 😍😍😍

      Sil
  3. Merakla yeni yayınları bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Cok yakinda gelecek canim 😘😘😘

    YanıtlaSil
  5. Renkleri çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  6. Blogunu yeni keşfettim ve takibe aldım. Benim bloguma da beklerim canımm :)

    YanıtlaSil
  7. Hazal'ın Dünyası hoşgeldin bende hemen sana geliyorum 😘

    YanıtlaSil
  8. Ben de aldım Boysenberry rengini fakat belirttiğiniz gibi dudağında kurumuyor okuduktan sonra normal dedim. Fakat ben ne kadar sürersem süreyim dudagimda matlasmiyor bir kaç defa denedim ama matlasmamasi çok sınırımı bozdu bir yerde hata mi yapıyorum bilemedim. Beni bilgilendirebilir misiniz?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bioderma Atoderm İntensive Cream / Egzamalı ciltler için nemlendirici krem

  Merhaba bloğuma hosgeldiniz.   Bugun sizlere benim hayatımı kurtaran nemlendirici yüz kremimden bahsetmek istiyorum. hayatımı kurtaran derken gercekten abartmıyorum. Cildim cok kuru ve atopik bir yapıda yuzumde kızarıklıklar kaşıntı pul pul dökülmeler ve kaş diplerimde kepeklenme sorunları yaşıyordum.   Ürünün açıklaması:   Atopik derecesinde kuru cilt tipleri için tasarlanan bu krem yıpranan cilde nem desteğinde bulunarak besler. Kızarıklıkları ve kurulukları iyileştirerek pürüzsüzlük sağlar. cilt bariyerini güçlendirerek olumsuz dış etkilerin verebileceği zararları minimize eder. Ciltteki kaşıntıyı durdurur ve cildin rahatlamasına yardımcı olur. Çocukların ve yetişkinlerin kullanımına uygundur. İçeriğinde  ALKOL PARABEN KORTİZON SLS PARFÜM vb zararlı maddeler bulunmamaktadır.      Dermokozmetik bir marka olan Bioderma'nın Atoderm İntensive Cream adlı kremi ile bu sorunlarımdan tamamen kurtuldum.  Ben sabah ve aksam olmak uzere günde iki kez yüzümü temizledikten s

KIEHL'S AVOKADOLU GÖZ ÇEVRESI BAKIM KREMI /Creamy Eye Treatment with Avocado

  Merhaba,   Bugün sizlere Kiehl's avokadolu goz çevresi bakım kreminden bahsetmek istiyorum Eminim bu urunu duymayan kalmamıştır. Ben bu ürünle , her türlü cilt bakım ve kozmetik  ürünler sponsorum olan sevgili kız kardeşimin doğum günümde hediye etmesi sayesinde tanışmış oldum. :)   20 li yaşlardan itibaren göz çevresini nemlendirmemiz gerektiğini artık herkes biliyor. Her yaş için farklı özelliklerde göz kremi üretilmiş olsa da kremlerin kırışıklık gidereceğine , koyu mor halkaları  aydınlatacağına inanmıyorum. Bana göre sadece nemlendirmesi yeterli.   ÜRÜNÜN AÇIKLAMASI:    Avokado Yağı içeren bu yumuşak formül, göz çevresini nazikçe nemlendirir. Yağ içinde su molekülü şeklindeki benzersiz formülü, göz çevresine nem bombardımanı ile anında canlılık kazandırır. Benzersiz, konsantre dokusu göze nüfuz etmez. Göz doktorları tarafından test edilmiştir. Dermatologlar tarafından test edilmiştir. İçeriğinde avokado yağı , shea yağı ve beta karoten bulunm

BİODERMA ATODERM İNTENSİVE FOAMİNG GEL (ÇOK KURU VE ATOPİK CİLTLER İÇİN TEMİZLEYİCİ JEL )

   Merhaba uzun bir aradan sonra sonunda bu yayını hazırlayabildim. Mutluyum :)) bloğuma bu kadar ara verince kendimi kötü hissediyorum açıkcası.    Bugün sizlere cilt bakımı kategorisinde çok sevdiğim sorunlarıma çare olabilmiş bir marka olan Biodermanın Atoderm İntensive Foaming Gel yani atopik ciltler için yüz yıkama jelinden bahsetmek istiyorum. Ben bu ürünü yaklaşık iki yıldır kullanıyorum. Sadece bu yıkama jelini almak için hiç sipariş vermedim genellikle yazısını daha önce yazdığım (TIK TIK ) Bioderma Atoderm İntensive kremle birlikte ikili kofre halinde satın aldım. BİODERMA ATODERM İNTENSİVE FOAMİNG GEL VAATLERİ: Ciltteki rahatsızlık hissinin ve cilt tepkisinin yatışmasına yardımcı olur Cildin güçlenmesine yardımcı olur Cildin tepki gösterdiği etkenlerin tutunması ve çoğalmasını önlemeye destek olur Cildin dayanıklılık seviyesinin yükseltmeyi hedefler GENEL İÇERİĞİ: Sabun içermez / Paraben içermez / Hipoalerjeniktir /Fizyolojik pH seviyesinin dengelen